A lakásbiztosítós néni tönkretette a gyógyfürdős hétvégénket

A nagymamámat elkísértem a múlt héten egy gyógyfürdőbe. Egyre ritkábban találkozunk, mivel én elköltöztem otthonról, mióta pedig dolgozom, egyre ritkábban tudok hazalátogatni. Emiatt nagy öröm volt számomra, hogy a nagymamámmal tudtunk egy kis időt együtt lenni, beszélgetni, szórakozni.

Ahogy megérkeztünk a szállodába, egyből összefutottunk nagymamám egyik régi barátnőjével, akivel már több, mint tíz éve nem találkoztak. Nem mondtam semmit, nem panaszkodtam, de természetesen egyáltalán nem örültem ennek a találkozásnak. Megtörte a teljes programunkat a néni, aki mindvégig ránk akaszkodott. Mama valószínűleg persze ezt nem így élte meg, hiszen jól szórakozott a rég nem látott ismerőssel, de számomra borzasztó nagy teher volt a jelenléte.

A néninek nagyon sok sztorija volt, és nyilvánvalóan mindet meg szerette volna osztani velünk. Az egyik nagy durranás az volt, hogy augusztus elején hatalmas vihar tombolt azon a településen, ahol ő lakik. Több házban is kárt tett a háborgó időjárás. Az elmondása szerint, végtelenül pletykás és gonosz szomszédasszonyának a házáról például a cserepet fújta le a nagy szél. A nénike rendkívül örömittasan tudott erről beszélni. Az elbeszélése közben nem egyszer jutott eszembe, hogy valószínűleg nagyon is hasonlít, ahhoz a bizonyos szomszédasszonyhoz…

Hosszú volt a sztori, de lényeg a lényeg, a szomszédnak nem volt biztosítása, neki viszont igen, így őt nem érte anyagi teher, míg a szomszédot igen. Ez elképesztően elégedetté és boldoggá tette a nénikét. A kis aranyos történet végén, előkapta az ultramenő okostelefonját, behozta a www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas weboldalt, és vidáman mutogatta nekünk, hogy milyen szuper az ő biztosítója. Ezután pedig tömény másfél óra elbeszélés következett a Pannon Safe lakásbiztosítóról.

A Pannon Safe teljes körű védelmet biztosít a lakás minden területére. Kiegészítő biztosításai által innovatív megoldásokat kínál klienseinek. Többek között a besurranással, illetve jóhiszemű beengedéssel összefüggő lopás esetén is megtéríti a károkat. A nénike beszámolója során nekem ez keltette fel leginkább a figyelmemet, mivel nem épp a legbiztonságosabb környéken élek. Betörés esetén a biztosítónak persze vannak elvárásai, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy megfizesse a károkat. Először értesíteni kell a rendőrséget, valamint maximum két napon belül a biztosítót is. A biztosító csak a rendőrségi feljelentés és helyszíni jegyzőkönyv megküldése után tud fizetni. A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a károk feltehető okát és az eltűnt, megrongált tárgyak felsorolását is. A kiegészítő biztosítások között még fellelhető a napkollektorokra, napelemekre, kerti bútorokra kiterjedő fedezet is.

A néni szerint a biztosító mindig a tényleges kárt téríti meg az újjáépítési vagy újra beszerzési érték, illetve a javíttatás költségének figyelembevételével, természetesen maximum a biztosítási összegig.

A legegyszerűbb az online szerződéskötés, hiszen nem kell bemenni az irodába, valamint a biztosító kockázatviselése online kötés esetén már az ajánlatkészítést követő nap nulla órakor elkezdődik. A néni persze hozzátette, hogy a szomszédasszonynak az internet sincs bekötve a házába, szóval ilyesmit ő úgysem tudhat.

Nagymamám régi barátnője szörnyű volt, tönkretette a teljes hétvégémet, de azért a www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas linkre én is felnéztem, amint hazaértem. A lakásbiztosítót sikerült jól kiválasztania, így valószínűleg én is váltani fogok.